Perchè u diffusore di aromaterapia si spegne di colpu?

Perchè u diffusore di aromaterapia si spegne di colpu?Diffusore di aromaterapiasò in realtà divisu in dui tipi, unu hè un diffusore di aromaterapia di candela, è l'altru hè un plug-indiffusore di aromaterapia.Spessu usemu un diffusore di aromaterapia plug-in perchè hè cunvenutu è sicuru.Un cliente ci hà dumandatu perchè i diffusori d'aromaterapia si sò spenti di colpu?Sapete u mutivu ?

U mutivu perchè u diffusore di l'aromaterapia ùn si illumina

U mutivu pò esse chì u switch hè rottu.In generale, a basa di l'interruttore touch hè una basa metallica.Hè da esse chì u connettore in l'internu è l'area metallica ùn sò micca ligati in u locu, facendu chì a lampadina si spegne.Una altra pussibilità hè chì u bulbu di udiffusore d'aroma di telecomandolampi, o si usa, è avete bisognu di rimpiazzà cù un novu.

In generale, udiffusore di aromaterapiacumprà avè lampadine di rimpianu.Se ùn cunnosci micca u mudellu, pudete cuntattà u vinditore è cumprà un altru bulbu di u stessu mudellu.U metudu di rimpiazzà u bulbe hè u listessu cum'è quellu di i bulbi ordinali.Pudete cumprà diffusori d'aroma d'alta qualità è bulbi currispondenti direttamente nantu à u nostru situ web, dopu a vendita hè garantita.

diffusore di aromi

Comu sceglie un diffusore d'aroma

1. Da a perspettiva di i materiali, in generale pudete sceglie ceramica o glazed, perchè sti dui materiali sò relativamente resistenti à u calore, pò esse usatu per un bellu pezzu, è a forma hè ricca.Ceramicadiffusore di aromiavè un umore eleganti è simplice,

U vitratudiffusore di aromaterapiahè splendida è cristallina.

2. In quantu à u materiale di u cuntinuu di l'acqua, ùn hè micca adattatu per esse troppu liggeru è troppu magre, perchè allora l'acqua hè faciule d'ebullizione, è se a temperatura di l'acqua ùn si pò mantene intornu à 60 gradi, troppu altu distrughjerà l'acqua. molécule in l'oliu essenziale di aromaterapia, troppu bassu farà chì a molécula ùn sia micca completamente decomposta.

Hè bonu di sceglie u tipu chì hà un toccu pisanti.Per esempiu, udiffusore di aromaterapiafatta di piatti di ceramica hè riscaldatu à una temperatura di circa 60 °.Allora avete bisognu à vede a capacità di a parte chì cuntene l'acqua.A più grande a capacità, u megliu.Quantu più acqua, più a fragranza pò esse furnita, è ùn hè micca faciule d'asciucà è causanu periculi oculati.

A magia di i diffusori di aromaterapia

Aromaterapia cù acqua calda

A manera più faciule d'utilizàolii essenzialihè di goccia l'oliu in acqua calda per sparghje a fragranza in tutta a stanza.In particulare in l'uffiziu, ùn pudete micca accende u diffusore di incensu, è ùn pudete micca accende a candela.Utilizà l'acqua calda in a tazza per accelerà a diffusione di a fragranza hè u metudu più efficace.

Able Diffuser Aromatherapy

Se ùn vulete micca cumprà un diffusore di incensu supplementu, pudete rimpiazzà una lampadina incandescente per a vostra casa.Hè megliu abbandunàoliu essenzialenantu à u diffusore, è si evapora lentamente di notte.Chì sognu di dorme in a maravigliosa fragranza di lavanda!

Mano di aromaterapia

E mani d'invernu sò sempre friddi.Mettite una pignatta d'acqua calda in u spaziu di travagliu, goccia 1 o 2 gocce di u vostru favurituoliu aromaticu, è lasciate i vostri mani è i polsi esse imbulighjate in acqua.À u listessu tempu, pudete pressu i punti di l'acupuncture nantu à e vostre mani, perchè l'aromaterapia di e vostre mani vi darà motivazione per travaglià.

luce diffusa d'aroma

Avete qualchì quistione nantu à l'usu di u diffusore di incensu?Per piacè fateci sapè è saremu felici di aiutà vi.


Tempu di Postu: Jul-26-2021