Cumu utilizà l'umidificatore è u diffusore d'aroma currettamente?

Uumidificatori è diffusori di aromidi parechji mudelli è i prezzi nantu à u mercatu sò irregolari.Quandu compra umidificatori è diffusori d'aroma, duvemu pruvà à cumprà prudutti da i pruduttori formali attraversu i canali ufficiali è verificate s'ellu ci hè un certificatu di ispezione di qualità.

871023

Durante l'usu di l'umidificatore, fate attenzione à a sicurità di l'acqua, assicuratevi di cambià l'acqua spessu, è pulite l'umidificatore regularmente.Pulite cù acqua pulita, è ùn aghjunghje micca prudutti chimichi cum'è disinfettante è bactericida.

 
Ùn aghjunghje micca l'acqua di l'umidificatore.Hè megliu aghjunghje l'acqua bollita o l'acqua purificata, perchè l'acqua di u rubinettu cuntene minerali, microorganismi è u polu bleaching.

 

I minerali ponu dannà u dispusitivu di evaporazione in l'umidificatore, mentre chì u poveru bleaching in l'acqua di l'acqua di l'acqua pò cascate in ogni angulu di a casa cù l'evaporazione di l'acqua, allughjendu i mobili cuparti cù "polveru biancu".

 
Cù l'evaporazione di l'acqua, l'aria intornu à uumidificatore o diffusore di aromihè relativamente umidu, cusì ùn mette micca l'umidificatore vicinu à a TV è à l'altri apparecchi domestici per evità danni da l'umidità.

微信图片_20220907134949_副本

L'umidificatore hè diversu da a macchina di aromaterapia.Hè strettamente pruibitu di aghjunghje qualsiasi additivi in ​​u tank d'acqua.Parechje persone piace à utilizà certi "rimedii populari", cum'è l'aghjunghje l'acitu biancu à l'umidificatore per prevene i friddi, è l'aghjunghje liquidu orale anti-virus per rinfurzà l'immunità.Tali "rimedi populari" o "picculi trucchi" ponu esse pigliatu cun fiducia.Ùn impediscenu micca e malatie respiratorii, ma prubabilmente induceranu diverse malatie respiratorii è accurtà a vita di serviziu di l'umidificatore, perchè ùn sò micca resistenti à a corrosione.

 

 

Ancu s'è a stanza hè relativamente secca in l'inguernu, ùn pudete micca confià troppu nantu à l'umidificatore o diffusori d'aroma.A manera curretta hè di equipà un igrometru in casa, è decide s'ellu apre l'umidificatore o u diffusore d'aroma secondu uumidità internaper mantene l'umidità interna in un certu intervallu.


Tempu di Postu: Dec-02-2022