Quandu hè adattatu per aduprà a macchina di aromaterapia?

Macchina per l'aromaterapiahè un tipu di macchina chì pò purificà l'aria interna.

61sxRvo-OiS._AC_SL1500_

Sempre più persone amanu.Allora chì face esattamente a macchina di aromaterapia?Quandu hè adattatu per l'usu?

3

Spartemu l'infurmazioni sottu.

Chì funzione hà a macchina di aromaterapia ?

1, Fate chì l'aria di l'internu diventa frescu: Quandu l'accolta l'ospiti per visità a nostra casa, o pensemu chì l'odore in a stanza hè cattivu, pudemu usà e macchine di aromaterapia.

Cusì chì tutta a stanza piena d'aria fresca, purificendu l'aria.Pudete sceglie: limonu, Yugali è altri olii essenziali, ma ancu antivirale

Attraversu la machine à aroma ultrasonic à dà u fragranza à fà l 'aria fr

 

2, Quandu avemu stà in l'uffiziu per un bellu pezzu di riunione o di fà un studiu di meditazione solu, pudemu adupràmacchina di aromaterapia.

Pudemu lascià a fragranza debole di a fragranza ultrasonica per rinfriscà a mente.

Micca solu aiutà à migliurà l'efficienza di u travagliu, ma ancu aiutà à facilità l'umore, restaurà una attitudine positiva sana.5, quandu qualchissia in casa hè malatu: boni olii essenziali pò rinfurzà a resistenza umana, antivirale, sterilizazione, per impediscenu a trasmissione à l'altri.Sceglite l'olii essenziali cum'è l'arbre di tè, foglia di Rovessa è Yugali.

5

3, Rilassate prima di lettu: À a fine di un ghjornu occupatu, vulemu rilassate.Attraversu a macchina d'aromaterapia ultrasonica hà purtatu una splutazioni di fragranza per chì vi sentite rilassatu è còmode.

3

 

4, Auto-cura in casa: in casa per fà esercizii di yoga o stretching è altri esercizii simplici, accumpagnati da ultrasonicamacchina di aromaterapiaaroma per sente u spaziu di u mobili purificatu è a mente.

A.macchina di aromaterapia adattata per sentu rilassatu è còmode.À a notte l'incensu ricumandemu d'utilizà olii essenziali più rilassati: lavanda, aranciu dolce è cusì.

B. in casa quandu facia l'eserciziu: in casa per fà ioga o esercizii di stretching è altri esercizii simplici, accumpagnati da l'aroma di l'amplificatore di ioni negativi per sente u spaziu di u mobili purificatu è a mente.

C. si pò dinù ghjucà meditazioni, quandu hè cunsigliatu à aduprà qualchi: felice sage, cedru è altri olii essenziali.

71Qr170J7FL._AC_SL1500_

 

L'aromaterapia hà parechje funzioni, in parechji casi pò ancu aiutà à rilassate.Allora cari amichi, cuminciamu à aduprà!


Tempu di Postu: Apr-27-2022