Chì ghjè u megliu acqua per mette in l'umidificatore?

Chì ghjè u megliu acqua per mette in l'umidificatore?

 

 

30d6164c634d407fa45ebc820ac2f9c3

Wgallina noiaccendearia condizionata o interniriscaldamentu à u pavimentu, avemu da sente chì l'internuariahè assai seccu è scomodu, pocu importahè veranu o invernu. Dunqueassai pirsuni cumprà umidificatori à aduprà à cresceluumidità interna.

Oghje, in a nostra casa o l'uffiziu, l'umidificatori sòspessu usatu.

1

Tellu seguitacunsigliiper intruduce ciò chì l'acqua hèlumegliumette inumidificatori.

Prima, quale acqua hè megliu per umidificatoriin veranu.Hèusualleata assai calda.Perchè u tempuhè calda è causasiccità.Hèci porterà un disagio fisicut.Asta volta, assai pirsuni sceglienu di cumprà un umidificatore, per pudè rinfurzà l'acqua.  

710hpabJnaS._AC_SL1500_

1, acqua pura:Ithè cunsigliatu di aghjunghje un pocu di l'acitu,per via di l'acitupò esse sterilizatu.

2, acqua distillata:Adopu à bolle per rinfriscà, è utilizate carta di filtru per filtrà alcune di l'impurità è l'alkali di l'acqua.

3, acqua minerale:Gin generale cuntene assai minerali, causarà danni à l'umidificatore è contamina l'aria, è genera batteri.

4, acqua di robba:Cun ùn aghjunghje micca direttamente l'acqua di u rubinettu à l'umidificatore.Perchè l'acqua di l'acqua cuntene una varietà di minerali.It pruvucarà danni à l 'evaporator di u umidificatore, è l 'acqua alkali cuntenuta dinù affettanu a so vita serviziu.L'atomi di cloru è i microrganismi in l'acqua di l'acqua anu u putenziale di pruvucà a contaminazione in u soffiu di nebbia d'acqua in l'aria.Se l'acqua di u rubinettu hè dura, a nebbia d'acqua spruzzata da l'umidificatore pruducerà un polveru biancu per via di l'ioni di calcium è magnesiu, chì contaminanu l'aria interna.

 

Allora sceglite quale tipu d'acqua hè assai impurtante per a salute.Dapoiumidificatoridiventate un apparecchiu di casa ogni ghjornu per noi.In particulare per i paesi sviluppati.A ghjente hè abituata à stu modu di vita.


Tempu di Postu: Mar-09-2022