E se u diffusore di aromi ùn ne nebbia

Udiffusore di aromi umidificà l'ariaè rinfrescà l'aria interna.Cù differente effetti aromatherapy, si pò ghjucà diversi rolli, comu calmante, dorme, etcdiffusore di aromi ci vole à esse cunnessu, è dopu bènebbia serà emessu da a bocca.Se a macchina ùn hè miccanebbia o lunebbia hè chjucu, duvete verificà questi prublemi.

d6300c4adcfbcb4a

E se udiffusore di aromi ùn hè miccanebbia

1. udiffusore di aromi hè bluccatu

Pudete aduprà una piccula spazzola immersa in 60 gradi d'acqua calda per pulisce a scala.O aghjunghje un pocu di salinu cù l'acitu, chì pò dissolve in modu efficace l'acqua è l'alkali, è a nebbia spruzza lentamente.Attenti à ùn aduprà l'acidu forte, chì ùn hè micca favurevule à u mantenimentu è pò dannà a macchina.

2. l'atomizer hè ruttu

L'atomizzatore in udiffusore di aromi hà bisognu à sustene 3 milioni di volte / s di vibrazione d'alta frequenza per un bellu pezzu.L'atomizzatore inferjuri hè faciule da rompe, risultatu in u fallimentu di tutta a macchina.Prima, apre u coperchio di fondu è verificate se u fusible hè brusgiatu.Se u fusible hè sempre bonu, pruvate d'aghjurnà u potenziometru nantu à u circuit board, girallu in u sensu orariu per un quartu di volta è pruvate di novu.S'ellu hè sempre fiasca, avete da rimpiazzà cù un novu atomizzatore.

3. l 'oscillator ùn hè statu usatu pi un longu tempu

Se udiffusore di aromi funziona ma ùn spruzza micca a nebbia d'acqua, u ventilatore falla.Pudete applicà un pocu lubricante à u vibratore.Se ùn pudete micca, pudete solu riparà.

Chì ghjè u mutivu di a piccula nebbia di udiffusore di aromi

1. Se l'acqua di u rubinettu hè usata per un bellu pezzu, hè faciule fà una film d'oscillazione per furmà alkali d'acqua, chì ùn pò micca travaglià nurmale, è a nebbia d'acqua sparirà naturalmente.À questu tempu, pudete sguassà a scala cù u limonu.Limone cuntene assai citrate, chì ponu impedisce a cristallizazione di u sali di calcium.

2. A bocca hè brutta o a bocca di a bocca hè bluccata.Basta asciugà cù un bastone di cuttuni.Pudete ancu aduprà una agulla per sceglie l'impurità in a bocca, o soffia cù bolle d'acitu biancu.Sempre chì u spray hè normale, pò cuntinuà à esse usatu.Se questu ùn hè micca travagliatu, solu rimpiazzà a bocca cù una nova.

imagine

L'usu currettu didiffusore di aromi

1. Udiffusore di aromi hè faciule d'utilizà.Udiffusore di aromi ci vole à esse ingaghjati. Quandu l'utilizanu, mette prima l'acqua pura.Attenti à ùn mette l'acqua direttamente.Ci saranu impurità in questu.

2. Please turn off the power supply of thediffusore di aromi quandu nimu esce o in casa per un bellu pezzu;Per piacè fate attenzione à a temperatura di l'acquadiffusore di aromi per evitari scalding.

3. Ùn aghjunghje l'acqua direttamente quandu u cuntinuu hè alta temperatura.Aghjunghjite l'acqua dopu chì si rinfriscà.

4. Quandu s'illumina udiffusore di aromi, prima volta a luce à u più luminoso.Dopu chì l'acqua nantu à a piastra hè calda, turnate a luce à u più chjucu è lasciate calà lentamente.In questu modu, a vita di serviziu di u serviziudiffusore di aromi serà prolungatu.Inoltre, l'effettu diaromaterapial'oliu hè megliu è u tempu hè più longu.


Tempu di posta: 02-02-2022