Chì sò e diffarenze trà e diverse fragrances?(candele, viti, diffusori di aromi, etc.) ?

Per parlà di e diffirenzii trà fragrances, avemu prima di sapè ciò chì fragrances sò, è u principiu di travagliu o usu di u metudu di sti fragrances.Se avemu capitu queste, e so differenzi seranu chjaramente à sguardu.

 

U culore piace à l'ochji, a musica piace à l'arechje, u gustu piace a punta di a lingua, è a fragranza piace u nasu

 
L'odore ligatu à i sensi umani ùn pò micca esse vistu o toccu.Quandu a scienza ùn era micca sviluppata millaie d'anni fà, avia un forte culore divinu.A vaniglia ardente era cunsiderata cum'è un mediu per cumunicà cù i dii.Finu à avà, l'aromaterapia hè diventata una necessità per a qualità di vita di e persone.Ùn importa micca in case, alberghi, aeroporti... L'aromaterapia hè in ogni locu.I più usati sò candele di aromaterapia, aromaterapia di viti, macchine di aromaterapia, etc., Chì sò e caratteristiche di sti tipi di aromaterapia?Chì ci hè a diffarenza ?

 
1. Candela aromaterapia:

A candela d'aromaterapia hè una invenzione impurtante per a candela.In i tempi muderni, quandu l'illuminazione di candele ùn hè più necessariu, dà u mutivu di a candela per brillanu continuamente, è hè amatu da centinaie di milioni di persone.

2. Aromaterapia di Vigne:

E persone in l'industria di l'aromaterapia di rattan bar li chjamanu abitualmente aromaterapia senza fiamma, chì hè l'evangelu di i pigri.

 
3. Diffusori di aromi:

U diffusore di l'aroma deve esse equipatu di alimentazione.Comparatu cù l'aromaterapia tradiziunale, stu metudu di aromaterapia pò fucalizza nantu à umidificazione, purificazione è altre funzioni.


Panoramica: udiffusore di aromipruvuca a risonanza di a testa atomizing à traversu l 'oscillator ultrasonic à decompose u liquidu mischjà cù oliu essenziale in nanu nebbia friddu è distribuisce lu in l' aria, accussì comu ghjunghje sin'à u scopu di humidification, aromatherapy è purificazione.

 
A macchina di fumigazione atomizza l'acqua è l'oliu essenziale di a pianta pura in diversi modi per mantene una alta umidità in a stanza, pruduce una certa quantità di ioni naturali negativi di l'ossigenu, purifica l'aria è ottene l'effettu di l'aromaterapia.Pò aiutà à u trattamentu è u sollievu di l'influenza, l'ipertensione, a tracheitis è altre malatie, è ghjucà un certu rolu protettivu in u sistema nervu, u sistema cardiovascular è u metabolismu umanu.(a premessa principale quì hè chì l'oliu essenziale o aromaterapiaoliu essenziale cumprate hè un oliu essenziale di pianta naturale pura, è a mistura inferiore ùn hà micca questi effetti)

 

Tutti i tipi di aromaterapia anu principarmenti grandi differenzi in l'usu è necessitanu più funzioni supplementari, cum'è l'umidificazione.Pudete sceglie u nostru novu pruduttudiffusore di aroma ceramicaper avè una vita megliu.


Tempu di post: May-06-2022