alcune cumpetenze cumu cumprà un diffusore d'aroma

Nta l'ultimi anni, cù a popularità di fragranza spaziale in diverse industrii in Cina, u tassu di copertura di fragranza in espansione.diffusorehè ancu crescente annu per annu, è u tassu di copertura attuale hà righjuntu 80%.Hè assai cumuni per aduprà fragranza spaziale in casa è in l'esteru.Parechji lochi attrae i clienti, retenu i clienti è approfondisce u sensu di attaccamentu di i clienti attraversu servizii di fragranza di alta qualità.

盐灯21

Ma parechji clienti ùn sanu micca cumu sceglie a macchina di fragranza, quì xiaobian hà risoltu uni pochi di cumpetenze di compra, vedimu!

1, fragranza automaticadiffusore secondu à l 'usu di differente lochi in a macchina aroma ultrasonic casa, ci sò dinù adattatu per u spaziu cummirciali in u grande spaziu di macchina incense, cusì u primu passu hè di sceglie secondu à l 'usu di a scena.

5

Per esempiu, l 'ambienti di casa pò sceglie GETTER prufume machine inteligente, macchina prufume oliu essenziale intelligente è altre machina prufume indoor;È cum'è alberghi, clubs, shopping malls, KTV è sale d'esibizioni è altri lochi, GETTER hè cunsigliatu à dui tecnulugia di atomization fluidu à espansione a fragranza di u sistema di fragranza automatica machine à prufume.È u perfume di vittura avemu ancu una macchina prufessiunale di prufume di vittura, interfaccia di carica superiore di vittura, pò esse una bona partita per i bisogni di prufume di vittura.

_12 $ (3)

2. U sicondu passu di sceglie u prufume automaticudiffusoreci vole à cunsiderà l'area di u spaziu, perchè a machina di prufume autumàticu avarà un equipamentu diversu secondu a dimensione di l'area di l'incensu.

Per esempiu, u spaziu picculu è micro (50m-200m) avemu giniralmenti ricumandemu machine à prufume ultrasonica, spaziu picculu è mediu (400M -600m) pò sceglie 500 serie, muru appesi è stage mette tramindui.Macchina prufume autumàticu di GETTER hè l 'usu di tecnulugia avanzata dui atomization fluidu à a temperatura di l'ambienti, l'oliu essenziale fragranza per ghjunghje sin'à a diffusione di nano particeddi, cusì chì l'effettu fragranza di tuttu u spaziu hè megliu.

61O-TVaQWLL._AC_SL1500_

3, sceglie machine fragranza autumàticu, di sicuru, secondu à u budget di costu.

At prisente, GETTER in a vendita di fragranza machine autumàticu fragranza equipaggiu sistemu, costu-efficaci, equipaggiu pò ghjunghje sin'à u tempu di travagliu, cuncintrazzioni fragranza di cuntrollu intelligente;È qualchì avanzata cunfigurà APP mobile per gestisce u prucessu di incensu, u costu relative di l'equipaggiu serà più altu.Integremu in modu efficace i vantaghji di risorse, unificamu l'usu di parti cunvinziunali, è riducemu in modu efficace i costi di sviluppu di i prudutti di i clienti è a pressione di l'inventariu.

微信图片_20220302093214

GETTER hè servizii prufessiunali in alberghi, centri commerciali, buttreghi 4S di vittura, club di divertimentu, spazii di l'uffiziu aroma solu solu un-stop per furnisce servizii, un bonu equipamentu di sistema di fragranza pò aiutà i posti più high-end fragrance più convenienti, in modu di facilità u marketing è operazione di ogni locu per aiutà u sviluppu di u marketing di fragranza!

 

Utilizemu fragranza per creà un bon umore, cuntinuà boni mumenti è rinfurzà i boni ricordi

L'utilizatori di i nostri prudutti è servizii ponu aiutà:

1. Crea un ambiente fragranza cunfortu è specificu

2. Improve a felicità di i clienti è l'impiegati

3. Aumentà u tempu di sughjornu internu è u desideriu di cumunicazione di i cunsumatori

4. Rinfurzà l'impressione di a tenda è mobilizà cumplettamente l'esperienza di a tenda

5. Aiutate à furmà è rinfurzà a fidelizazione di i clienti è a freccia di visita di a tenda

6. Fragranze uniche diventanu parte di l'ADN di a vostra marca, utilizendu a super memoria di u sensu di l'olfattu umanu per aiutà a vostra marca à migliurà u so vantaghju cumpetitivu.

7. Aumentà u desideriu di compra è a vendita

71JW8n3zQAL._AC_SL1500_


Tempu di Postu: Aug-26-2022