punti di vendita di diffusori di aromi

Parechji clienti anu compru u diffusore di l'aroma, ma ùn sanu micca cumu intruduce i punti di vendita à i clienti downstream.Questu articulu pò furnisce alcuni suggerimenti utili.

9211df681062ff1e3268b8465cf446ab_副本

1. Purificate l'aria.Udiffusore di aromiproduce un gran numaru di ioni negativi di l'ossigenu attivu, chì reagiscenu forte cù molécule di gas dannosi in l'aria, eliminanu cumplettamente, è eliminanu cumplettamente i periculi di formaldehyde, benzene, ammonia, ecc. stanza, l'aria hè rinfrescata da a fragranza da a macchina di aromaterapia.

 

2. Safe à aduprà.A nebbia fridda generata da u diffusore di l'aroma pò 100% distribuisce è mantene l'ingredienti attivi di l'oliu essenziale, cusì chì l'oliu essenziale pò esse assorbutu più facilmente da u corpu umanu per dà u ghjocu pienu à a so efficacità;Pudete sente l'effettu di fragranza originale in 2 seconde.Hè fundamentalmente sfarente da u riscaldamentu tradiziunale è brusgiate nebbia calda.A so tecnulugia di nebbia fredda ùn dannu micca ogni cumpunente di l'oliu essenziale, è ùn pruduce micca contaminazione secundaria, facendu più sicura per l'usu.

 

3. Small size.U voluminu di l'acqua in a macchina di aromaterapia hè di circa 100 ml.Solu 1-2 gocce d'oliu essenziale ponu esse aghjuntu à l'acqua per ottene l'effettu aromaterapi.Hè adattatu per l'usu di stu pruduttu preziosu, oliu essenziale, è hè ecunomicu è applicabile.L'umidificatore hà una grande capacità di volume, soprattuttu circa 1L.

 

4. Forte resistenza à a corrosione.Una bona macchina d'aromaterapia hè fatta di materiali ABS speciali, è a foglia di metallu hè ancu speciale, chì pò resiste à l'oliu, l'acqua è a corrosione chimica.

 
5. Focus.Quandu l'uffiziu hè in una riunione longa o studia solu, lasciate chì a fragranza debole di a macchina di aromaterapia rinfrescà a vostra mente.

 

6. Relax prima di andà in lettu.Quandu vulete rilassate u vostru corpu è a mente dopu un ghjornu occupatu, vi faràsentu rilassatu è còmodeattraversu a macchina di fragranza.

e9cf3df4d86cc7f25c43328484f5a052_副本

 

U diffusore d'aroma hè assai còmuda è simplice d'utilizà.Cù una piccula buttiglia d'oliu essenziale, pò pruduce effetti incomparabile.Ùn avete più bisognu di spende centinaie di millaie di soldi in fitness è assistenza sanitaria ogni mese, solu una piccula macchina di aromaterapia pò mantene a vostra salute.Inoltre, a macchina di aromaterapia hà una larga gamma di applicazioni.Pò esse usatu in casa o in l'uffiziu.Pò esse assuciatu cù diverseoliu essenziales per pruduce effetti diffirenti.

 


Tempu di Postu: 29-Sep-2022