Funzioni multiple di l'umidificatore

Perchè avemu bisognu di aumidificatore?Stendu in e camere climatizzate è riscaldate per un bellu pezzu, uttene a faccia secca, labbra secche, mani secche, è ci sarà l'electricità statica disturbante.A siccità hè incòmoda, dannosa per a salute, è pò causà diverse infizzioni respiratorii cum'è l'asma è a tracheitis. U corpu umanu hè assai sensibile à l'umidità è i so cambiamenti.Mantene l'umidità propria pò impedisce a crescita è a diffusione di i germi, è aiutanu à migliurà l'immunità.

82356

L'umidità relativa di a stanza righjunghji 45 ~ 65% RH, quandu a temperatura hè 20 ~ 25 gradi, u corpu umanu è u pensamentu sò in u megliu statu.Sottu à questu ambiente, a ghjente si sentenu cunfortu, è ponu riceve l'effettu ideale sia di riposu sia di travagliu.

L'umidità sottu u 35% in l'inguernu affettarà u cunfortu è a salute di e persone.Vivendu in un ambiente cù poca umidità, in più di fà chì a ghjente si sente incòmoda, pò ancu facilmente causà allergii, asma è malatie di u sistema immune.Sè vo vulete migliurà uumidità di l'aria interna, pudete uttene aiutu aghjustendu l'umidificatore.

L'umidificatori sò spartuti in i seguenti dui tipi.

7106aBxjKVL._AC_SL1500_

Umidificatore ultrasonicu: L'acqua hè atomizzata da l'oscillazione ultrasonica per ottene un effettu di umidificazione uniforme, chì hè carattarizatu da umidificazione rapida è intuitiva, prezzu relativamente bassu, è spray evidenti. U difettu hè chì ci hè un requisitu per a qualità di l'acqua, l'acqua pura o l'acqua distillata hè. necessariu, è u polu biancu hè faciule d'apparizione cù l'acqua di u rubinettu ordinariu.Inoltre, per e persone cù u trattu respiratoriu debule, l'usu à longu andà pruducerà certi danni.

Puru umidificatore: senza fenomenu di spruzzo, nè fenomenu di polvera bianca, nè scala, bassa putenza, cù sistema di circulazione d'aria, pò filtrà l'aria è tumbà i batteri.

In più di a funzione di umidificazione, assai umidificatori attuali aghjunghjenu ancu funzioni supplementari cum'è ioni negativi è ossigenu bar secondu a dumanda di u mercatu.

4

Dispositivu di prutezzione automatica: Per assicurà a sicurità, l'umidificatore deve avè un dispositivu di prutezzione automaticu per a mancanza d'acqua.L'umidificatore ferma automaticamente l'umidificazione quandu ci hè acqua insufficiente in u cisterna d'acqua di l'umidificatore, per quessa, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di u prublema di l'asciugatrice.

Misuratore di umidità: Per facilità u cuntrollu di u statutu di l'umidità interna, certi umidificatori anu aghjustatu una funzione di metru di umidità, chì hè assai còmuda per cuntrullà u statu di l'umidità interna.

4

Funzione di umidità constante: Uumidificatore di casapreferibilmente avè una funzione di umidità constante.L'umidità eccessiva pò facilmente causà prublemi cum'è a proliferazione bacteriana.Un umidificatore cù una funzione di temperatura constante, quandu l'umidità interna hè più bassa di a gamma standard, a macchina cumencia à umidificà, è se l'umidità hè più alta di a gamma standard, a quantità di nebbia hè ridutta per piantà di travaglià.

Bassu rumore: Umidificatore chì travaglia troppu forte affetterà u sonnu, hè megliu di sceglie un umidificatore à pocu rumore.

Funzione di filtru:Humidificatoresenza funzione di filtrazione, quandu l'acqua di u rubinettu cù una durezza più alta hè aghjuntu, a nebbia d'acqua pruducia polvere bianca, contaminante l'aria interna.Dunque, un umidificatore cù una funzione di filtrazione hè adattatu per l'usu.

4


Tempu di Postu: Nov-04-2022