Aromaterapia magica SPA

Quandu si tratta di aromaterapia, u cuncettu di "olii essenziali unilaterali"Hè bisognu di spiegà. Per via di a fotosintesi, i pianti scented cunverte a quantità di l'energia solare chì ricevenu in zuccaru è secrete l'olii essenziali, chì hè l'essenza di e piante è a sustanza più delicata è dolce in a natura. Dopu l'usu di l'olii essenziali in u corpu umanu. , Per mezu di a cunciliazione di u metabolismu è di e cellule, l'olii essenziali sò capaci di purificà è riparà i tessuti umani.

diffusore d'aroma elettricu

Classificazione è caratteristiche di l'olii essenziali

L'olii essenziali vegetali 100% puri sò divisi inolii essenziali unilaterali, olii essenziali cumposti è olii basi.

L'oliu essenziale unilaterale, chì hè un oliu essenziale puro, senza formulazione, ùn hè micca solu utilizatu solu, ma pò ancu esse usatu quandu si mischianu è furmulati, cum'è una medicina senza forma di gustu unicu.Cumpostiolii essenziali, Diversi tipi di olii essenziali unilaterali chì sò stati formulati per l'usu immediata, sò generalmente ricercati è sviluppati da i pruduttori di ricerca è sviluppu per studià e caratteristiche è e proprietà chimiche di diversi olii essenziali.Oliu di basa, chì hè un oliu vegetale puro mediu utilizatu per mischjà unu o parechji unilaterali à alta cuncentrazioneolii essenziali, dopu à mischjà l'oliu di basa, pò esse usatu direttamente nantu à u corpu per massaggi o altri metudi.

L'olii essenziali sò assai cuncentrati, chì hè 50-70 volte a forma originale di a pianta.A causa di e piccule molécule d'olii essenziali, l'olii essenziali sò assai volatili è altamente permeable, è in cunseguenza, e molécule anu a capacità di entre in a capa di dermis in 20 seconde è ghjunghje.target organ in 20 minuti.Inoltre, l'olii essenziali sò in a pusizione di regulà l'emozioni è a psiculugia attraversueffetti olfattivi, affettendu cusì e funzioni fisiulogiche.

DiversuEeffetti diPlanti

Uoliu essenzialeextracted from flowers which are mature life hormones of plants, such as jasmine, rose, rosewood, chamomile è lavanda, hè capaci di regulà u sistema riproduttivu di u corpu è u sistema endocrine.

Foglie sò fotosintesi èparte di diffusore di aromidi e piante, equivalenti à e malatie respiratorii umane, cum'è Melaleuca, Eucalyptus, Mint.

U troncu, u sandalu è ancu u palissandro,manteneun ramu di una pianta chì sustene u funziunamentu di u corpu, elimina a fatigue, è rinforza e funzioni di u corpu.

L'olii essenziali raffinati à i frutti permettenu à i citadini cumuni di migliurà l'umore è aiutanu à perdiri pesu, cum'è limone, pompelmo, bergamota, oliu di pomelo d'aranciu dolce.

A resina hè una pianta endocrina, chì hè equivalente à u sistema di secrezione di a pelle umana, è hà ugualmente funzioni di prutezzione, nutrimentu, calmu è disinfettatu, cum'è incensu, mirra, ginepro, sementi d'uva.

diffusore d'aroma elettricu

Modi perEessenzialeOils àEntra luBody

Odore

Oliu essenziale aromaticumolécule entreranu in e cellule olfattive in a cima di a cavità nasale per via di a respirazione, dopu aduprà i cilii in e cellule per ricurdà è trasmette a fragranza, è infine passanu per a valvula olfattiva à a regione olfattiva di u cervellu.I chimichi naturali inolii essenziali aromatichiinnescà a liberazione di sustanzi chimichi in u sistema nervu, chì producenu calmante, rilassante, stimulanti oeffetti di rinfurzà.Intantu, l'oliu essenziale entrerà in a circulazione di sangue per u scambiu di gas.

Assorbimentu di a pelle

Olii essenziali aromatichighjunghjeranu à a circulazione di sangue è a circulazione linfatica dopu à penetrà in u tessulu di a pelle, è à u stessu tempu, scorriranu à l'organi di u corpu cù u sangue è u fluidu linfaticu.In generale, l'olii essenziali ponu esse assorbiti cumplettamente da a pelle in 30 minuti, è in più, dopu avè usatu in poche ore, l'olii aromatici eccessivi.isespulsu per via di sudorazione, urina è respirazione.

Forsi ùn pudemu micca fà SPA spessu, ma pudemu cumprà undiffusore d'aroma elettricuper guardà cun noi tuttu u tempu.


Tempu di Postu: Jul-26-2021