Cumu sceglie l'umidificatore ghjustu?

Ci sò tantiumidificatori in u mercatu.Cumu selezziunate l'umidificatore adattatu?U megliu umidificatore hè quellu chì pudete cumprà fighjendu u fenomenu è capiscenu cumu funziona.

umidificatore automaticu

1.Umidificatore ultrasonicu

Umidificatore ultrasonicuAduprate vibrazioni à alta frequenza per sfracicà l'acqua in particelle fini di diametru, è poi usa u dispusitivu pneumaticu per soffià queste particelle in l'aria interna, furmendu una nebbia d'acqua nebbiosa, in modu di ottene umidificazione.

Vantaghji

Havi una grande quantità di umidificazione, efficienza di umidificazione rapida, effettu di umidificazione intuitivu, prestazioni di altu costu è pocu voluminu.

Disvantages

Duvete sceglie di avè a marca chì gestisce a tecnulugia à l'acqua, o sbatterà u materiale cum'è a sustanza minerale è a bacteria in l'acqua altrimenti in l'aria, è una volta assorbita da a ghjente hà da pruvucà un effettu negativu.

A nostra marca hè assai bona in a tecnulugia ultrasonica.A nostra tecnulugia di trattamentu di l'acqua hè assai forte cum'èumidificatore purificatore, umidificatore automaticu, umidificatore d'aria è riscaldatore, umidificatore digitale,ecc.

Se a qualità di l'acqua lucale hè bona è dolce, allora sceglite umidificatore ultrasonicu secondu i so vantaghji di u costu-efficace, un grande volume di umidificazione, un corpu più chjucu, un cunsumu d'energia più bassu è un sonu più ligeru.

2. Umidificatore a vapore

Un umidificatore a vaporefunziona scaldendu l'acqua per pruduce vapore è mandatu per umidificà una stanza.

Vantaghji

Umidificazione calda, umidificazione di nebbia, senza polvere bianca, senza batteri, vapore d'acqua, umidificazione assai pulita è sana.

Disvantages

U putere hè relativamente grande, è spessu ci vole à pulizziari scala o rimpiazzà pasticchi descaling.

umidificatore a vapore

3.senza misthumidificatore

U non-misthumidificatore usa a reta di umidificazione per adsorbe l'acqua nantu à u bacinu, è l'aria secca diventerà umida dopu avè passatu per a reta di umidificazione umida, è l'aria umidificata serà soffiata da u fan.

Vantaghji

Nisuna aria di umidificazione di nebbia, nè polvera bianca.

Disvantages

Umidificante maglia spessu bisognu di pulisce è rimpiazzà, umidificante inestabile, u voluminu generale di u produttu hè relativamente grande, è occupa troppu spaziu.

L'umidificatore senza nebbiahè adattatu per parechje occasioni, è l'umidificazione di e molécule d'acqua hè assai sana.E molécule d'acqua volatilizanu u più grande u spaziu, u più altu u cuntenutu di umidità, è u costu serà più caru.

4. Purificatore d'aria

U purificatore d'ariausa un umidificatore speciale o una rota di umidificatore per rotà in l'acqua.L'umidità da l'umidificatore hè volatilizzata à l'aria è l'impurità in l'aria sò adsorbite nantu à l'umidificatore durante a rotazione è poi pulite in l'acqua.

Vantaghji

In generale, ùn hà micca bisognu di rimpiazzà pasticchi di umidificazione, nomisthumidification è powder nowhite.È hè più stabile chì l'effettu di umidificazione generale di umidificatore.IT hà ancu l'effettu di purificazione di l'aria.

Disvantages

A quantità di umidificazione hè generale.

I nostri prudutti includenu umidificatore di vittura, purificatore d'aria,umidificatore d'aria industriale, umidificatore di nebbia ultrasonica, è umidificatore automaticu ecc.. Sò in bona qualità è a so vita di serviziu sò più longu i umidificatori generale.


Tempu di Postu: Jul-26-2021