Comu sceglie un diffusore d'aroma

I seguenti quattru fattori deve esse cunsideratu quandu selezziunate undiffusore di aromi:

 

1. Materiale

Assicuratevi di sceglie un diffusore di aromi cù un liner internu in PP!

96fda3b0efe8b9af175c7607270d8d3d

2. Rumore è apparenza

A macchina di aromaterapia hè pensata per purtàuna bona atmosferaà a casa.Se u sonu hè troppu forte è l'apparenza ùn hè micca u vostru favuritu, allora questu effettu serà persu!

 

3. Sicurezza

Hè megliu di sceglie una macchina di aromaterapia cù prevenzione di a brucia secca è spegnimentu automaticu per evità potenziali periculi di sicurezza!

 

4. Capacità è funzione

Sia a quantità di spray pò esse aghjustata, a capacità di u cisterna d'acqua, è s'ellu ci hè luce pò esse ghjudicatu secondu i vostri bisogni!

 

In generale, 100 ml pò durà 3 ore per spray.

 

In generale,

 

Per l'amichi chì utilizanu in casa, hè cunsigliatu di cumpràdiffusore d'aroma ultrasonicu;

Per quelli chì anu bisognu di più spaziu, hè cunsigliatu di cumprà un dispenser di fragranza.

In quantu à u prezzu, per l'usu di ogni ghjornu in casa, hè abbastanza per ricumandà una macchina aromaterapia menu di 20 USD!

 

654b7ea45e11a9814275672f24b1c0d3

 

Ci sò dui tipi principali di macchine aromaterapie nantu à u mercatu: macchine aromaterapi ultrasoniche è espansori di fragranza.

 

Macchina aromatherapy ultrasonic principarmenti aghjusta oliu essenziale è acqua, chì hè ciò chì avemu spessu chjamate una macchina aromatherapy cù molécules aromatherapy diffusion è umidificazione di l'aria.Aduttà principarmenti a tecnulugia di vibrazione ultrasonica, è pò scumpressà l'oliu essenziale è l'acqua in una nebbia di 0,5 ~ 5 microns, chì pò esse dispersa in l'aria.Stu tipu hè più adattatu per l'usu di a casa.

 

Certi prudutti sò ancu chjamati dispensatori di fragranza fredda.Aghjunghjenu principalmente oliu essenziale aromaticu.A maiò parte di elli utilizanu u principiu di l'atomizazione di dui fluidi per impactà direttamente l'oliu essenziale aromaticu in particeddi minusculi per a diffusione.A cuncentrazione di fragranza hè più altu è a gamma hè più larga.Sò soprattuttu usati in grandi spazii publichi, ma u cunsumu di l'oliu essenziale aromaticu hè grande.

 


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022