Getter Ultimi Diffusori Ultrasonici di Oli Essenziali, Lampada di Sali di l'Himalaya Puru 100% è Diffusore di Aromaterapia per Casa è Uffiziu, Diffusore di Olii cù 7 Impostazioni di Luce Ambientale

Ningbo Getter l'ultima arrivata - Diffusori d'olii essenziali à ultrasuoni, 100% lampada di sale di l'Himalaya puro è diffusore d'aromaterapia per a casa è l'uffiziu, diffusore d'olii cù 7 paràmetri di luce ambientale, tank 200ml

盐灯25

Culore grana bianca/legnu
Marca Getter
Potenza 9 watt
Forma Conchiglia d'ova
盐灯23 盐灯22 盐灯21 盐灯20

À propositu di questu articulu

  • Diffusore d'oliu multifunzionale - Stu diffusore d'aria funziona cum'è aromaterapia è terapia di sal.Aduprate per migliurà a qualità di l'aria è l'atmosfera di a vostra casa è prutegge a vostra famiglia da l'aria eccessivamente secca, i microorganismi, l'allergeni, a polvera è più!
  • 盐灯21
  • Terapie di natura - A lampada di sali naturali di l'Himalaya 100% pura aumenta l'equilibriu ionicu di i vostri spazi viventi, crea un effettu calmante è calmante per a massima rilassazione chì vi aiuta à dorme megliu a notte.
  • Control remoto - 7 livelli di luce regulabili ponu esse attivati ​​/ disattivati ​​separatamente è persunalizà u culore di a lampada adattatu per u vostru umore, 2 modi di spruzzo di nebbia ponu esse cambiati attraversu u telecomando.
  • Aromaterapia Umanizzata - U difusore di l'aroma funziona cù un rumore bassu è ùn disturberà micca u sonnu è u travagliu di a vostra famiglia.Si spegnerà automaticamente quandu hè senza acqua.U disignu di grande calibre permette di evità difficultà à aghjunghje l'acqua è a pulizia.
  • What You Get - Un difusore cù cristalli di sal rosa di l'Himalaya, telecomando, manuale, adattatore DC.U set di olii essenziali include 10 ml d'oliu essenziale di lavanda, 10 ml d'oliu essenziale d'eucalyptus, 10 ml d'oliu essenziale di menta piperita, 10 ml d'oliu essenziale di lemongrass è 10 ml d'oliu essenziale di l'arbre di tè.
  • 盐灯22
È avemu una serie diLampada di sale di l'Himalaya& Diffusore d'aromaterapia.Cume diventa assai assai calda oghje.Parechji clienti volenu cumprà per purificà l'aria è migliurà a qualità di l'aria.
盐灯23
Quessi sò diffusori di aroma di prudutti high-end.A più accolta da i clienti di l'UE, USA, i clienti australiani.

Furnemu logu persunalizatu, culore persunalizatu, scatula di culore customizata, scatula di cartone, ect per risponde à tutte e vostre esigenze.

Ancu furnimu i certificati per esempiu.CE, Rohs, FCC, SAA, offremu plug EU, plug UK, plug australianu, plug USA ect per suddisfà voi.


Tempu di Post: 13-May-2022