Olii essenziali per aduprà in a vittura

Perchè l'olii essenziali in a vittura?

Quellu iconicu "odore di vittura nova"?Hè u risultatu di centinaie di chimichi off-gassing!A vittura media cuntene decine di sustanzi chimichi (cum'è i ritardanti di fiamma è u piombo) chì u gasu in l'aria chì respiramu.Quessi sò stati ligati cù tuttu da i mal di testa à u cancru è a perdita di memoria.

E vitture più vechje ùn ponu micca esse assai megliu, postu chì i ritardanti di fiamma nantu à u tessulu di u sediu si degradanu cù u tempu, liberendu u polu tossicu in l'aria.

Mantene l'internu di a vittura è l'aria pulita hè chjave per creà un ambiente di vittura più sanu.Sicondu AAA, passamu più di 290 ore à l'annu in i nostri veiculi in media.Hè assai tempu passatu in una birra potenzialmente tossica!

Fortunatamente, ci sò altre manere di minimizzà l'esposizione di toxine.L'olii essenziali aiutanu à mantene l'internu di a vittura pulita, purificate l'aria, è riduce i batteri è i virus nantu à a superficia di e vitture.

4

Benefici per a salute di l'olii essenziali (è note nantu à a sicurità)

Olii essenzialifà più cà solu odore bè.Sò sustanzi putenti è cuncentrati chì interagiscenu cù u sistema limbic di u nostru cervellu.Quandu sò inalati, l'olii essenziali affettanu l'emozioni per riduce u stress è aumentanu a vigilanza (i dui assai utili à a guida!).Diversi olii essenziali anu ancu proprietà antimicrobiche per caccià i germi indesiderati nantu à a superficia di e vitture.

Ma cun grande putenza vene una grande rispunsabilità.Certi olii essenziali ùn sò micca sicuri per i zitelli o i zitelli, mentri àutri ùn sò micca appruvati durante a gravidanza.

Quandu si sparghje intornu à i zitelli è i zitelli, evite l'olii essenziali cum'è rosmarinu, menta è eucalyptus.Dittu chistu, a pulizia di e superfici di i veiculi in anticipu cù questi è altri olii essenziali ùn hè micca un prublema.(Ùn aghju micca aduprà un pulitore d'oliu essenziale in a vittura direttamente prima di carricà i zitelli per un viaghju).

Un altru fattore impurtante: un veiculu hè un picculu spaziu chjusu, cusì l'odori ponu esse facilmente cuncentrati.Mentre ch'e possu aduprà una quantità più grande d'oliu in un diffusore per copre u mo salottu, assai menu hè necessariu in una vittura.

3

Modi facili per aduprà l'olii essenziali per rinfrescà l'aria di a vittura

  • Mettite uni pochi di gocce d'olii essenziali nantu à una bola di cuttuni è mette in l'aria di a vittura.
  • Gocce d'olii essenziali nantu à una pinza di lignu di lignu è cliplu nantu à a ventilazione di l'aria di a vittura.
  • Un picculu diffusore pò esse inseritu in l'outlet di a vittura.
  • Mettite qualchi olii essenziali nantu à un ornamentu di terracotta è appiccà in a vittura.
  • Fate un rinfrescante di vittura cù olii essenziali è feltru di lana.Tagliate u feltru in una forma è infilate una corda attraversu un foru perforatu in cima.Mettite l'olii essenziali nantu à u feltru, poi appiccà in a vittura, preferibile nantu à u ventu.5
  • Olii essenziali per u filtru di l'auto

    Aghjunghjite uni pochi di gocce di purificazione è di lotta di germeolii essenzialià u filtru di vittura rinfresca u sistema di ventilazione.Uni pochi gocce di lemongrass aiutanu à prevene u mildiu, o a mistura di cumbattimentu di i germi riduce i patogeni indesiderati.

    L'odore hè più notu quandu l'aria o u calore hè sopra è micca per un longu tempu.Tuttavia, hè sempre abbastanza per aiutà à pulisce u sistema di ventilazione di a vittura, chì si tratta di assai contaminazione!

    Aduprate olii essenziali in a vittura?Chì sò i vostri preferiti per aduprà?


Tempu di post: 22-ghjugnu-2022