Prutezzione di ogni ghjornu di u nostru umidificatore

In a vita di ogni ghjornu, assai persone cumprà un umidificatore per e so casa per aumentà l'umidità di l'aria interna.Ma dopu chì l'umidificatore hè adupratu troppu longu, un pocu di terra sarà accumulatu in u so tank d'acqua, chì affetterà l'effettu di l'umidificatore è ancu causanu danni à l'umidificatore.Dunque, avemu bisognu di pulizziari è mantene u novu umidificatore di stile regularmente.Ma sapete cumu pulisce è mantene l'umidificatore?I seguenti vi diciarà cumu si pulisce è mantene l'umidificatore.

Cumu pulisce l'umidificatore

1. Prima di pulizziari l'umidificatore, assicuratevi di scollegare prima l'alimentazione di l'umidificatore.Sè accidintali cacci l 'acqua nant'à u supplyu di energia, ci pò esse un accidenti di fuga, chì mette in periculu a vita di e persone.

2. Pigliate l'umidificatore apartu, in questu tempu l'umidificatore di diffusore d'oliu d'aroma hè divisu in dui parti, una parte hè a basa di l'umidificatore, l'altra parte hè ucisterna d'acquadi l'umidificatore.

3. Quandu pulisce ucisterna d'acquadi l'umidificatore, hè necessariu prima versà l'acqua restante in u cisterna di l'acqua, è dopu aghjunghje una certa quantità d'acqua è detergente à u cisterna d'acqua, mentre scuzzulate uniformemente, in modu chì u detergente pò esse dissolutu cumplettamente.Allora pudete sguassate u muru di u cisterna d'acqua cù una spugna, dopu asciugà, pudete risciacquarecisterna d'acquacù acqua pulita.

4. Quandu pulisce a basa di l'umidificatore, assicuratevi micca di versà l'acqua in uumidificatore umidificatore.Solu bisognu di aghjunghje un pocu d'acqua à u lavabo di basa, dopu aghjunghje una quantità propria di detergente, è poi sguassate u lavamanu cù una spugna.

5. Quandu l'incrustation appare nantu à ui piatti atomizzatori di umidificatore, Pudete aduprà l'acitu biancu per dissolve cumplettamente l'incrustation, è dopu aduprà una spugna per pulizziari i platti di l'atomizer.

6. Infine, aduprate l'acqua pulita per lavà l'umidificatore parechje volte, perchè tuttu l'umidificatore di l'aria hè pulita.

Cumu mantene l'umidificatore

1. Quandu si usa un umidificatore, hè megliu aghjunghje l'acqua purificata à u tank d'acqua.Perchè l'acqua di u rubinettu cuntene assai ioni di calcium è magnesiu, questi ioni formanu incrustation in u tank d'acqua è nantu à i platti di l'atomizer, chì affettanu l'effettu di umidificazione di l'umidificatore è ancu dannu l'umidificatore.

2. L'acqua in u cisterna d'acqua diumidificatoreper serradeve esse rimpiazzatu regularmente quandu si usa l'umidificatore.Se l'acqua in u cisterna di l'acqua hè pusatu per troppu longu, a qualità di l'acqua hè faciule di cambià, chì porta à a ripruduzzione di bacteria.Per quessa, l'acqua in u cisterna d'acqua ùn deve esse postu per troppu longu.

3. L'acqua nantu à a superficia è in u cisterna d'acqua di l'umidificatore deve esse seccu dopu l'usu di l'umidificatore.Allora mette l'umidificatore in un locu friddu è ventilatu per siccà.

Quandu si usa l'umidificatore, hè necessariu di verificà s'ellu ci hè incrustazione nantu à a valvola di umidificatore, perchè u pesu di a valvola di u galleggiante aumenterà dopu à a scala, chì affettarà u funziunamentu normale di l'umidificatore.luumidificatore.

 


Tempu di post: 25-mar-2022