Chì olii essenziali sò usati per u diffusore d'aroma

Per creà un ambiente di casa più còmode, assai persone sceglienu di cumprà undiffusore di aromiper mantene a casa in una atmosfera di fragranza ligera.In ogni casu, assai persone spessu compru un diffusore d'aroma, ma spessu ùn sapianu micca cumu cumpràoliu essenziale di aromaterapia.

Chì olii essenziali deve esse usatu cù a macchina di aromaterapia?Dopu, rispondemu per voi.

L'oliu essenziale comunmente utilizatu in a macchina di aromaterapia pò esse unicu o compostu.

1. Unicu oliu essenziale: L'essenza unica di e piante hè estratta da e parti fragranti.Deve esse una pianta medicinale prima di pudè esse estratta cum'è un unicu oliu essenziale.L'oliu essenziale hè generalmente chjamatu dopu u nome di a pianta o u nome di a parte di a pianta.L'oliu essenziale unicu hà un forte odore di sta pianta, è hà una efficacità specifica è caratteristiche di personalità.

2. Oliu essenziale cumpostu: oliu essenziale cumpostu si riferisce à l'oliu essenziale chì hè statu preparatu è pò esse usatu immediatamente cùumidificatori o diffusori di aromi.U pruduttu finitu hè fattu dopu a cumminazione è a implementazione, chì hè cunvenutu à aduprà.Hè cumpostu di dui o più tipi di olii essenziali unichi, chì sò mischiati secondu e so diverse caratteristiche, è alcuni aghjunghjenu oliu di basa moderatu.

3. Oliu di basa: cunnisciutu ancu com'è oliu di basa o oliu di mistura, l'oliu di basa hè un oliu non volatile estratto da e sementi è frutti di diverse piante.A maiò parte di l'olii essenziali sò assai irritanti.S'elli sò direttamente strofinati nantu à a pelle, pruvucaranu qualchì danni à a pelle.Per quessa, deve esse diluted in l'oliu di basa prima di l'usu.L'oliu di basa hà un altu valore nutrizionale è un effettu curativu, è hè di natura dolce è faciule d'esse assorbutu da u corpu umanu.


Tempu di Postu: Nov-30-2022