Forte raccomandazione di diffusori Flame Aroma in i ghjorni d'invernu!

Forte raccomandazione di Diffusore d'aroma Flames in i ghjorni d'invernu !

 

Cum'è l'inguernu vene, u clima torna fretu fora.Allora à questu tempu pudete accende un diffusore d'aroma di fiamme per avè sensu caldu.

871110

Chjamemu u diffusore di l'aroma di fiamma, ùn hè micca una vera fiamma!Ùn ferite micca i vostri ditte.Hè solu nebbia !È qualchì oliu essenziale entra in u tank d'acqua.Tgallina accende u diffusore di l'aroma di fiamma è vi piacerà u profumu assai bonu in a vostra casa, uffiziu immediatamente!

Perchè ùn pruvà avà?Ci sò diversi cuncepimentu è tanki d'acqua di i diffusori di l'aroma di fiamma per voi di sceglie!

  • [Diffusore d'aroma Flame Upgraded] In cunfrontu cù u vechju mudellu, ci sò più luci di l'atmosfera RGB di fondu è funzioni di timing, è una varietà di culori pò esse scelta liberamente.U telecomando pò cambià facilmente tutte e funzioni in una gamma di 10M (senza ostaculi).
  • 火焰香薰机扁7
  • [Ultra-silenzio] Macchina di aromaterapia di fiamma 20dB, ùn avete micca preoccupatu di affettà a qualità di u sonnu, cù i vostri olii essenziali preferiti per fà dorme più còmode è fragrante.
  • Spegnimentu automaticu senza acquaUn pruduttu chì pò esse usatu cun cunfidenza, l'umidificatore di aromaterapia hà un chip di prutezzione intelligente integratu, chì cesserà automaticamente di travaglià quandu ci hè una mancanza d'acqua per prevene danni à u vostru equipamentu.Lasciate rilassate è gode di a vita.
  • banca di foto
  • [Materie funzionali] U voluminu massimu di iniezione d'acqua di u nostru cisterna d'acqua di diffusore d'oliu essenziale di aromaterapia hè di 300 ml, chì ùn pò micca superà a linea di indicatore di u livellu massimu di l'acqua, altrimenti affetterà l'effettu fisicu è chimicu o causerà perdite d'acqua è causanu danni à l'ospite.Per piacè inject acqua pura per evità danni funziunali causati da impurità in l'acqua, per ottene u megliu effettu di mantenimentu.

871021

Nota: I prudutti cù tappi elettrici sò pensati per l'usu in ogni paese.I punti di vendita è a tensione sò diffirenti in u mondu è stu pruduttu pò esse bisognu di un adattatore o cunvertitore per l'usu in u vostru destinazione.Per piacè verificate a cumpatibilità prima di cumprà.


Tempu di Postu: Dec-07-2022