Precauzioni per l'usu di repellente elettronicu di mosquito

Repellente elettronicu di zanzarahè uncuntrollu elettronicu di pestifattu di l'elettronica bionica.Dispositivi repellenti d'insetti elettronichi ultrasonici chì imitanu i segnali ultrasonici emessi da i mosquitoes maschili per repelle i mosquitoes femminili;Repellente di zanzara elettronica di tipu Bat chì imita i segnali elettrici emessi da i pipistrelli per respingere i moschiti;A fototaxis di u mosquito hè aduprata per induce u mosquito à un filu d'alta tensione intornu à una certa fonte di luce ultravioletta di lunghezza d'onda per tumbà l'attrattore di foto di u mosquito repellent elettronicu di mosquito.Questuu megliu repellente di zanzara di casahè unu di i prudutti più cumunimenti usati in casa oghje.

Repellente elettronicu di zanzarahè sicuru, micca tossicu è micca radioattivu, cumplettamente innocu per e persone è l'animali, senza alcunu residuu chimicu, hè un cumpagnu ideale per excursioni, viaghji, pesca, barbecue, camping, cool, sentinella, vita di casa.Hè sicuru per l'ambiente è ùn dannu micca u corpu umanu.

Repellente di parassiti

1. Vantaghji di repellent mosquito ultrasonic

 

(1) Aduttàmetudu fisicu di cuntrollu di mosquito, non tossicu innocu per u corpu umanu.Hè rapidu è risparmiu di tempu, cù un effettu notevuli, è hà un trattamentu umanizatu per riduce u rumore, senza affettà u sonnu di l'utilizatori.Hà una larga gamma di applicazioni. I prudutti di punta di a nostra cumpagnia,repellent mosquito indoorèlampada antimosche, sò tutti basati nantu à u principiu di repellent ultrasonic, chì hà assai pocu dannu à u corpu umanu.

(2) Adopta u principiu di l'onda d'oscillazione multifrequenza è hà un disignu unicu di regulazione di u voluminu.Quandu s'utilice fora, u voluminu pò esse turnatu per rinfurzàprevenzione repellente di zanzara.Quandu s'utilice in u statu di dorme, u voluminu pò esse riduciutu per evità di affettà a qualità di u sonnu.A dimensione di u sonu pò esse regulata liberamente per risponde à e diverse esigenze in diversi ambienti.A freccia di u sonu adopta un disignu multi-frequenza per fà piùrepellent di zanzarapiù efficace. L'aroma elettricu di a nostra cumpagnia diffusa un pruduttu assai populari.Pò ghjudicà l'effettu di l'usu di u diffusore d'aroma cambiante di culore, chì hè assai còmuda.

(3) Adopta u principiu di l'onda oscillante elettronica, senza cumpusizioni chimica, prutezzione ambientale, senza contaminazione.Ultrasonicrepellent di zanzarahè attualmente ricunnisciutu cum'è u modu più sicuru per prevene i mosquitoes, cumplettamente innocu à u corpu umanu, adattatu per i zitelli, e donne incinte per aduprà.L'automatizazione di zanzara repellente d'onda radio ùn hè micca tossica, senza sustanzi chimichi, assai prutezzione di l'ambiente. Questu hè u repeller direttu più simplice di pesti.

Repellente di parassiti

2. Matters chì necessitanu attenzione

Usu direpellente elettronicu di zanzarai dispusitivi anu da esse attenti, se ùn sò micca usati per dui mesi, per sguassà a bateria;Pruvate di mantene fora di u sole direttu è fora di l'acqua.S'ellu hè bagnatu, sguassate a bateria per asciucà quantu pussibule, secca completamente prima di l'usu.Inoltre, l'usu di l'elettronicarepellenti di zanzaradeve ancu attentu à i seguenti:

(1) L'elettronicarepellent di zanzaraL'apparechju deve esse stallatu à 20 ~ 80 cm da a terra è deve esse inseritu in a presa di corrente perpendiculare à a terra.

(2) u puntu di stallazione deve pruvà à evità a moquette, cortini è altri materiali assorbenti di u sonu, per impediscenu a riduzione di a pressione di u sonu per riduce u campu di u sonu è affettanu l'effettu repellent d'insetti.

(3) In i primi ghjorni dopu l'usu, hè normale di truvà un incrementu significativu in l'attività cum'è i topi è i pesti.Perchè di solitu ammucciatu in u nidu di i topi, insetti per attaccu ultrasonicu, sò fughjiti da u so nasconde originale.

(4) Nota chìrepellente elettronicu di zanzarai dispusitivi deve esse a prova di umidità è waterproof.


Tempu di Postu: Jul-26-2021